Nuffnang Ads

March 6, 2011

Deeply Stress. =_="


Kenapa rasa tak keruan je ni? Alhamdulillah 2 assignment dah settle. ade lg 2, and mggu dpn ada test mandarin lg..
Love? tak berapa okay..it's complicated. Rase macam nak give up. Rase tak nak kenal sesiapa pun. Pulangkan balik kalau tak suka. Sangat tired with this complicated relation. If only I ni kuat, then I can move with my own world, just the way you are. tak payah nak kisah sangat hal2 macam ni, buat macam tak ade perasaan..kan best camtu..I do care about you, but then, ape yg kamu buat? this is not fair. 

back at one..

one, you're like dream come true,
two, just wanna be with you
three, girl it's plain to see
that you're the only one for me
four, repeat steps one two three
five, make you fall in love with me
if ever I believe my work is done
then I'll start back at one..

Okay, sekarang ni, da tak ade pun nak cerita pasal kita kt orang lain, diam sorang2 je..and, it makes me stress. dah la kamu tak ade, time senang je ade, da lah jauh, tak jumpe, orang lain yang slalu jumpa. kalau nak mulakan balik, so, start dr 1st point la, bukan nye nak cari salah ke ape..
salahke nak tnye basic question? 4 years lah babe. 


No comments: