March 7, 2011

>>>Love Again

kenapa a*** s***** ni? hishh =_=" letih sgt. macam lah saye ni tak wujud kan? terima kasih la. 
maybe tak dijodohkan kot. terima kasih. tak nak mengalah dah. boleh tak? i'm not that stupid lah. i'm still exist..(sambil goncang2 kan badan kamu kalau kamu ade n halal bg saye! haish)<<< tp macam mana nk halal kalau tak di jodoh kan?hissh..serabut. kalau time mntk nak care baik, so, kalau nak tinggal pun, care baik la..tapi, sape yang nak tinggalkan sape? tak de sorang pun antare kite yang nak tinggalkan sesape kn? betol tak? 
actually, saye dah penat nangis..tengok mate ni..da bengkak. buruk. lebam je. suram. sudah-sudah la tu. sape yang tak nak baik?

4 tahun ni macam tak dapat ape-ape. terima kasih la. 

okay..selamat maju jaya kepada kami.semoga kami dijodohkan..^_^

No comments: