Nuffnang Ads

December 16, 2012

Opportunity

Salam..

Hari ni, rasa terpanggil untuk explain balik entry before ni. Actually, aku dah salah faham. Banyak benda dalam dunia ni, bila kita tak paham, kita teros assume. We should ASK rather than ASSUME.    

Dalam entry before ni, nampak macam aku ni SELFISH. Tapi bila fikir balik, banyak benda yang kita kene consider before cakap diri sendiri SELFISH n dia SELFISH. Aku tak sebut pun dia selfish, malah dia MEMBANTU aku. Memudahkan aku dapat kerja. Aku bersyukur sangat.  

Baru-baru ni, dia suruh aku gantikan tempat dia, sebab banyak hal yang dia kene consider. Hopefully benda ni akan confirm and aku akan start keje next week. Entry before ni, aku cakap macam tu sebab banyak hal yang TAK CLEAR. So, dekat situlah assumption berlaku. Bila TAK CLEAR.  Tapi, entry tu aku tulis pun before dia reply msg aku. Thats y jadi macam tu. Lepas dia dah reply msg, baru lah clear. Sekarang, aku hanya  menunggu confirmation. Maaf atas kecuaian ku. 

Disitulah opportunity ku. In Shaa Allah. Doakan aku.. 

No comments: