Nuffnang Ads

June 17, 2011

Birthday + Result

Alhamdulillah.. :D Thank You ALLAH

it takes so long to so feel alright..

okay gak result sem ni..3 pointer jgk la..Lega sangat..lagi lega sebab I tak ada C..I hate C.. Alhamdulillah..this is my big present for my birthday this year..:D. Doa from ummi dah dimakbulkan..Lega lah..




Ari ni jugak, (17.June.2011), after balik dari site office, pegi CS(City Square) dengan Qila, n my mentor, Acap.. Diorang bawak jalan-jalan..Before tu, Qila bagi I bantal Angry Bird kaler kuning.. ^_^ suke sangat..

Birthday Present from Qila ^_^

En. Mentor n Aqila belanje kek @ Seasons..nyummy..sedap2..:D ske sangat..Air apple tea die pun sedap jgk..


mke x lawa pun x pe..tp happy..

Birthday kek, Mentor @ En. Norasyrafn Aqilah blanja..Terima kasih..^_^

No comments: